2009/11/23

Rest in Omaezaki - No Waves




























最近、ジェネシスボディボ-ドの代理業&自分の写真の仕事と大忙しだ。かなり疲れているので今週は、御前崎に居てゆっくり休むことに決めた。 僕の友人のマサが僕を訪ねて京都からやってきた。今週末はノ-ウェ-ブだったので彼を僕のお気に入りの場所に案内することにした…。日曜の午後、マサと僕は友人のジョンとミユキのうちにバ-ベキュ-をしに出かけた。別の友人のマイケルはおいしいえびと魚を持って来ていた。 そして、これもまたおいしいバナナとシナモンのデザートもご馳走になった。バ-ベキュ-の最中、サ-フィンやスノ-ボ-ド、写真、旅行、音楽について語り合い最高にたのしい時間を過ごした。

Recently I've been busy with my photos and also with the representation of the Genesis Body Boards. This weekend I was very tired and decided to stay in Omaezaki resting. My friend Massa came from Kyoto to visit me . No waves this weekend so I took him to visit the places I like in Omaezaki. Sunday afternoon Massa and I went to my friend's house Jhon and Miuki for a barbecue, my friend Michael also showed up and brought delicious prawns and fish, also presented us with a delicious dessert with banana and cinnamon on the plate.
During the barbecue we had fun and interesting conversations about Surf, Snowboard, Photos, Travel and Music. It was really fun.




























Pedro , Jhon , Massa and Michael .




























Michael preparing our dessert.

No comments:

Post a Comment